Ręczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestRęczna kładka przeładunkowa AMTR-I stosowana jestjako system przeładunkowy we wszelkiego rodzajuhalach i obiektach przemysłowych, gdzie nie ma możliwościinstalacji standardowej rampy hydraulicznej, aistnieje potrzeba dodatkowego stanowiska przeładunkowegonp. do rozładunków pojazdów z węższą skrzyniązaładunkową.
Płyta przejazdowa klapy AMTR-J wykonana jest ze stalowej blachy ryflowanej 6/8 mm, a całość została oparta na ramie z profili stalowych. Konstrukcja wykonana w tenPłyta przejazdowa klapy AMTR-J wykonana jest ze stalowej blachy ryflowanej 6/8 mm, a całość została oparta na ramie z profili stalowych. Konstrukcja wykonana w tensposób zapewnia nośność na poziomie 40 kN. Klapa przeładunkowa AMTR-J nie wymaga zewnętrznego zasilania elektrycznego, a do jej obsługi wykorzystywany jestsystem sprężyn wspomagający zarówno jej składanie, jak i bezpieczne opuszczanie na pomost obsługiwanego pojazdu.